۲۱ مهر ۱۳۸۸

نمایشگاه های خارج از کشور

نمایشگاه در کشور ترکیه










............................................................................................................




نمایشگاه در کشور سودان




















............................................................................................................





نمایشگاه در کشور عمـــان

ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان








............................................................................................................



نمایشگاه در قطــر



۱ نظر:

  1. سلام استاد
    من کیارش کاشانی جو از شاگردان 5-6 سال گذشته شما(از کانون آموزشهای فرهنگی دانشگاه تهران، نگارستان هنر پارس و ...)هستم. متاسفانه مدتی است که از خوشنویسی دور افتاده ام. نه می توانم این هنر اصیل و قدسی را فراموش کنم و نه بخاطر کوتاهیم در تداوم بخشیدن به استعدادم_ که مسلما توسط شما شکوفا و پروریده شده_ و همینطور بخاطر شیوه منحصربفرد و سخاوتمندانه آموزشی شما به نزد استاد دیگری بروم. شما به من بگویید چه کنم؟
    kiarashkj@yahoo.com

    پاسخحذف